eusch aiΠαρουσίαση στο πλαίσιο του 11ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 17, 18 & 19 Οκτωβρίου 2025.

Αυτή η έρευνα μελετά την παιδαγωγική αποτελεσματικότητα εργαλείων παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης οπως το Gemini AI και το MagicSchool στη διδασκαλία των Μαθηματικών σε μαθητές Γυμνασίου.


Με τη χρήση στοχευμένων προτροπών και ανάθεσης καθοδηγητικού ρόλου στα Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα (LLMs), μελετήθηκε η ικανότητά τους να επιλύουν μαθηματικά ρεαλιστικά προβλήματα βήμα-βήμα και να καλλιεργούν την κριτική σκέψη.


Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν ότι τα LLMs ανταποκρίνονται θετικά, παρέχοντας δομημένη ανάλυση και ενθαρρυντική ανατροφοδότηση, ενισχύοντας τη μαθηματική σκέψη. Ωστόσο, παρατηρήθηκαν περιορισμοί, όπως ασυνέπεια στην εφαρμογή των προτροπών, λάθη σε περιπτώσεις ελλιπών δεδομένων και γλωσσικές δυσκολίες στο ελληνικό λεξιλόγιο. Συμπερασματικά, ενώ η Τεχνητή Νοημοσύνη διαθέτει σημαντικές δυνατότητες υποστήριξης, αναδεικνύεται η κρίσιμη ανάγκη για την ενεργή παρουσία και επίβλεψη ενός/μίας έμπειρου/-ης εκπαιδευτικού.

📄Άρθρο

▶️Βίντεο Παρουσίασης