AI and education: Kids need AI guidance in school. But who guides the schools

 Ο Hadi Partovi (ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Code.org) και ο Pat Yongpradit (Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος, Code.org), στα πλαίσια της συνεισφοράς τους στην ετήσια συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, εντόπισαν ένα κρίσιμο κενό στα εκπαιδευτικά ιδρύματα: την έλλειψη σαφών κατευθυντήριων γραμμών για τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ), παρά τις δυνατότητές της να ενισχύσει τη μάθηση. Μια πρόσφατη έρευνα της UNESCO υπογραμμίζει το ζήτημα αυτό, αποκαλύπτοντας ότι λιγότερο από το 10% των σχολείων έχουν θεσπίσει επίσημες πολιτικές που διέπουν τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Αυτή η απουσία κατευθυντήριων γραμμών εγείρει ανησυχίες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής των μαθητών, την εκπαιδευτική δικαιοσύνη και την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής της ΤΝ.

Οι Partovi και Yongpradit προτείνουν 7 αρχές για τη δημιουργία υπεύθυνων κατευθυντήριων γραμμών χρήσης της ΤΝ στα σχολεία. Οι αρχές αυτές καλύπτουν την ευθυγράμμιση της ΤΝ με τους εκπαιδευτικούς στόχους, την τήρηση των υφιστάμενων κανονισμών και την προώθηση του αλφαβητισμού στην ΤΝ. Η εστίαση θα πρέπει να είναι στη χρήση της ΤΝ για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών, τη βελτίωση της μάθησης και την εξάλειψη του ψηφιακού χάσματος. Το άρθρο τονίζει τη σημασία της ανθρώπινης εποπτείας και της συνεχούς αξιολόγησης της χρήσης της ΤΝ. Συνολικά, υπογραμμίζει την ανάγκη για μια ισορροπημένη προσέγγιση ώστε να διασφαλιστεί ότι η ΤΝ ωφελεί την εκπαίδευση με υπευθυνότητα.